1. Перелік навчальних предметів, які вивчають у 4 класі, та їх характеристика.
2. Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів.
3. Ознайомлення з планом виховної роботи.
4. Організаційні питання.
Основні вимоги до знань, умінь та навичок учнів. У 4 класі закріплюються і уточнюються навички свідомого, правильного, виразного читання вголос (80 — 95 слів за хвилину) і читання мовчки (100 — 170 слів за хвилину). Діти вчаться членувати текст на логічно закінчені частини, складати план прочитаного, встановлювати послідовні, часові і причинно-наслідкові зв'язки частин твору, знаходити зображувально-виражальні засоби мови (влучні, емоційні уривки тексту, слова і вирази), знаходити слова, близькі та протилежні за значенням, а також слова, вжиті у переносному значенні. Учні повинні вміти орієнтуватися в змісті підручника, знаходити прізвище письменника, твори якого вміщені у ньому.
Важливо дбати про те, щоб діти осмислено говорили і писали; з повагою ставилися до думки інших людей; вміли міркувати, наводити переконливі аргументи, відстоювати власну думку.
Учні повинні вміти писати під диктовку текст (75 — 80 слів); робити звуко-буквений аналіз слова; розбирати слово за будовою; розрізняти частини мови; визначати головні і другорядні члени речення; складати усні розповіді (за опорними словами, картиною, за аналогією з прочитаним тощо). Діти оволодівають найпростішими уміннями редагувати власний текст.
У 4 класі учні вчаться читати, записувати і порівнювати числа в межах мільйона, виконувати усні та письмові обчислення. Діти розв'язують складні задачі на використання залежностей між величинами.
Важливе місце в навчанні займає формування геометричних уявлень. Учні вчаться розпізнавати і зображати на папері в клітинку прості геометричні фігури (точка, відрізок, ламана, коло, кут, багатокутник), вимірювати довжину відрізка і ламаної. Діти повинні вміти тримати в порядку своє робоче місце та навчальне приладдя, планувати свою діяльність, доводити правильність власної думки, користуватися прийомами запам'ятовування, оцінювати якість виконаної роботи, здійснювати само- та взаємоконтроль, використовуючи відомі способи перевірки навчального матеріалу.
|