Форма входу

Пошук

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Міні-чат

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




П`ятниця, 26.04.2024, 09:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт вчителя початкових класів

Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад  І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"

Фурман Анни Романівни
Головна | Реєстрація | Вхід
Портфоліо вчителя


БУДЬМО ЗНАЙОМІ

   Фурман Анна Романівна

   Учитель початкових класів

    Спеціаліст вищої  кваліфікаційної категорії

      Місце роботи

      Борщівський НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст. №3 - гімназія

   ім. Р. Андріяшика

    Борщівського району  Тернопільської області

Така дісталась вже нам робота 

Є в ній і радість, та є й турбота,

Є вічний пошук, безсонні ночі,

Та гріють душу дитячі очі.

                                       Н. П. Уткіна

Освіта  і  стаж  роботи:

Освіта: Рівенський Державний педагогічний інститут

 ім. Д.З. МануїльськогоВ 1982році закінчила даний навчальний заклад, спеціальність – вчитель початкових класів.

Спеціальність за дипломом – вчитель початкових класів

1982 – 1985р.р. – вчитель початкових класів Борщівської ЗОШ І –ІІІ ст.. №2

1985 – 1986р.р. – вихователь групи продовженого дня Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1.

З 1986р. – вчитель початкових класів  Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №3   ім. Р.Андріяшика

Категорія – спеціаліст вищої категорії

Звання -  Старший вчитель з 2001 року

Стаж роботи 33 роки

Педагогічний стаж 33 роки

Стаж роботи в даному навчальному закладі 30 років,

Підвищення кваліфікації :

Липень 2005 рокукурси підвищення кваліфікації вихователів груп продовженого дня  у Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти  по проблемі «Ігрові прийоми навчання на уроках математики в 1 класі»

Березень – серпень 2010 рокукурси підвищення кваліфікації учителів початкових класів по проблемі: «Методика проведення уроків букварного періоду навчання грамоти» в об’ємі - 144 годин. м.Тернопіль Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Вересень – гредень 2015 року- курси підвищення кваліфікації учителів початкових класів по проблемі: «Використання інформаційно-комп’ютерних технологій (ІКТ) на уроках як засіб підвищення якості навчальних досягнень учнів» в об’ємі - 144 годин. м.Тернопіль Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти.

Нормативні  документи  які  використовую  в  роботі:

  • Положення: «Про загальноосвітній навчальний заклад».
  • Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»
  • Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.
  • Положення: «Про загальноосвітній навчальний заклад», «Про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів»
  • Вимоги до ведення класного журналу 1-4 класах загальноосвітніх навчальних закладів. Лист Міністерства освіти і науки України від 11.09.07   № 1/9- 532 .
  • Навчальний план та державні  навчальні програми загальноосвітніх навчальних закладів
  • Тематичне та календарне  планування
  • Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу у кабінеті початкового навчання загальноосвітніх навчальних закладів та інструкції з охорони праці.
  • Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи. Наказ Міністерства освіти і науки України від 20.08. 2008.  № 755
  • Методичний лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про організацію навчально виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2011/ 2012 навчальному році» від 09.06.2011 №1/9-454.
  • Програми курсів за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Варіативна складова типових навчальних планів 1-4 класи.
  • Програми для основної та спеціальної медичних груп загальноосвітніх навчальних закладів. Фізична культура 1-4 класи.
  • Програми для середньої загальноосвітньої школи 1-4 класи.

Міністерство освіти і науки України 2006 рік.

  • Методичні рекомендації щодо ведення класного журналу в початкових классах.
  • Навчальний план Борщівського НВК та державні  навчальні програми загальноосвітніх навчальних закладів
  • Правила безпеки під час проведення уроків трудового навчання та інструкції з охорони праці.

Позаурочна  діяльність

Активно проводжу позакласну роботу з учнями.  Разом з учителями початкових класів беру участь в організації та проведенні тижня початкової освіти, предметних тижнів в рамках яких щорічно проходять різноманітні конкурси, ігри, інформаційні хвилини. 

  • Традиційними стали ігри, змагання, родинні свята:

Родинні свята:

« Родинами багата Україна»

« Наші обереги»

« Хай лунає пісня на добро»

« Мій любий татусь, він найкращий у світі, він просто- супер татусь» ,

«Весна із мамою сестриці»     

Конкурси:

 на кращий малюнок «Барви осені», « Святий та добрий Миколаю, на тебе ждемо ми давно», «З Новим роком та Різдвом Христовим»

на кращого читця віршів Т. Г. Шевченка, Лесі Українки

Спортивне свято   « Веселі старти»

 Інтелект-шоу  «Брейн ринг»

 Години спілкування «Книги-наші друзі», « Байдужість не прощається»,"Твої права".

Участь  в  роботі  семінарів,  педрад , конференцій

1.Початкова школа у новому 2013-2014н.р. Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів.

Вересень 2013р.

2. Нові освітні технології як найвищий показник підвищення якості  навчання.

Листопад 2014р.

3. Реалізація змісту і завдань особистісно орієнтованого навчання.

Січень 2014р.

4. Шляхи реалізації компетентснісного підходу до організації навчально- виховного процесу.

Березень 2015р.

5. Розвиток пізнавальної активності учнів під час використання інноваційних технологій  навчання.

Травень 2015р.

ВИСТУПИ НА ПЕДАГОГІЧНИХ РАДАХ

«Роль вчителя в підвищенні рівня якості сучасного уроку»

Квітень 2014р.

 «Особистісно орієнтоване навчання - запорука розвитку творчих здібностей та обдарованості учнів»

28.10.2014р.

«Особливості вивчення математики в початковій школі»

27.10.2015р. 

Громадська  робота

2010-2013.рр. – керівник методоб’єднання вчителів початкових класів

2014-2015рр. – голова профспілкового комітету Борщівського НВК

Науково – методична  діяльність

Навчально – методичне забезпечення та підручники

На уроках використовую підручники та методичні посібники схвалені Міністерством освіти і науки України:

використання сучасних технологій навчання:

  • мультимедійне забезпечення,
  • компютер,
  •  проектор

Використання  сучасних  технологій  навчання

Для підготовки до уроків активно застосовую комп’ютерні  програми:  Microsoft Office Word, Microsoft Office PowerPoint, Microsoft Office Excel,  Microsoft Office Picture Manager, Paint, ABBYY Fine Reader 9.0, Mozilla Firefox, Pragma 5 та ін., з допомогою цих програм створюю власні презентації, дидактичні матеріали . Найцікавішими вважаю  презентації  для проведення уроків у формі ігор, які можна використовувати  для уроків повторення та узагальнення з різних тем, змінюючи зміст, або ж проводити у вигляді позаурочного заходу.

Для оптимізації навчального процесу застосовую ігрові технології, технологію проблемного та особистісно-зорієнтованого навчання, диференціацію навчальних завдань,  групові , індивідуальні, класно-урочні , творчі, пояснювально-ілюстративні технології, а також класна, групова, індивідуальна і колективна  форми організації навчання та виховання.

Прийоми навчання: 

  • навчально-пізнавальна гра;
  • робота в парах;
  • «асоціативний кущ»;
  • розгадування загадок, ребусів;
  • складання віршів;
  • «мозковий штурм»;
  • мікрофон;
  • «прес»
  •  навчаючи - учусь.

Напрямки самоосвіти

  • Самореалізація особистості
  • Самооцінка діяльності
  • Самоаналіз уроків, виховних заходів
  • Самоконтроль
  • Самокритичність

Тема самоосвіти

Розвиток творчої компетентності молодших школярів

Участь учнів у конкурсах:

2011-2012 н.р. І етап ХІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

І місце Фейло Діана – 3 клас, учасник І етапу.

ІІ місце Фейло Діана – 3 клас, учасник ІІ етапу

2012-2013 н.р. І - ІІ етапи  Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

І місце  Фейло Діана – 4 клас. учасник І етапу

ІІІ місце  Фейло Діана – 4 клас. учасник ІІ етапу

2015- 2016 н .р. І - ІІ етапи  Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

ІІ місце  Гроховська Ілона – 3клас, учасик І етапу

ІІІ місце  Гроховська Ілона – 3клас, учасик ІІ етапу

Участь в роботі педради

жовтень, 2015р. – виступ

Участь в роботі методичного об’єднання вчителів початкових класів:

 жовтень, 2010р. – Доповідь «З досвіду використання інтерактивних технологій»

Виступи на засіданнях методичного об’єднання вчителів початкових класів школи .

  • Керівник творчої групи «Читання – віконце у світ».
  • Виступи на педагогічних радах .
  • Проходження курсів “Навчання для майбутнього “Intel (2005 р.)
  • Участь у ярмарках педагогічних ідей та знахідок.
  • Голова МО вчителів початкових класів

Відкриті уроки:

28.10.2014р. – з українського читання

Тема уроку «Урок - гра: «Знавці казок».

Відкриті виховні заходи:

Тиждень рідної мови в початковій школі
Презентація: «Мови нема без народу і народу без мови нема»

Проблема над якою працюю:

Тема: Шляхи формування читацьких  навичок школярів через впровадження інноваційних технологій       

Мета: Прищеплювати молодшим школярам любов до книги, виховувати почуття гордості за українську літературну спадщину, сприяти розвиткові пізнавальних та творчих здібностей дітей.

Очікувані результати:

поглиблення інтересу до читання, зокрема усвідомлення учнями читацької діяльності як засобу успішного навчання;

прищеплення дітям любові до книги, яка має стати стежкою, що веде до вершин розумового, морального й естетичного виховання;

збагачення педагогічного досвіду;

проведення відкритих уроків, презентацій, виховних заходів.

Шляхи досягнення ситуації  успіху

зміна  стилю мислення вчителя;

впровадження в практику роботи інноваційних технологій;

створення умов для розвитку творчих  здібностей учнів, їхнього всебічного розвитку;

створення доброзичливого мікроклімату в колективі, налаштування

учнів на роботу;

використання передового педагогічного досвіду.

Творчість вчителя породжує творчість учня .Якщо на кожний урок намагатися підібрати такі види навчальної діяльності, які дають матеріал для роздумів, можливість виявити ініціативу і самостійність, потребують винахідливості, творчості, це зацікавить дітей, викличе позитивні емоції, сприятиме пошуку, формуванню школяра як читача.

Без високої культури читання, наголошував В. О. Сухомлинський, немає ні школи, ні справжньої розумової праці.

Читання є основою всіх наук , розвитку людського інтелекту.

З досвіду роботи

Працюючи 33 роки на освітянській ниві,у своїй роботі я намагаюсь проводити різні за змістом і формою уроки, але на кожному з них діти вчаться мислити, робити власні висновки, логічно висловлювати свої думки, збагачують словниковий запас, розвивають увагу, тренують пам’ять, вчаться фантазувати .Я стараюсь працювати так, щоб процес засвоєння знань, оволодіння вміннями і навичками, розвиток творчих можливостей неминуче супроводжувався формуванням інтересу до навчання, до всієї роботи в класі та до кожного учня індивідуально.

Головне в роботі вчителя початкових класів – навчити дитину вчитися .А.Ейнштейн “ уміє вчити той, хто вчить цікаво”. Тому під час роботи я керуюсь такими принципами: навчання повинно бути цікавим, яскравим і емоційним; урок – це вогник, що підтримує пізнавальний інтерес; щодо учня, - то кожен має відчути радість відкриття, творчості, захоплення.

Проаналізувавши основні форми організації навчальної діяльності молодших школярів, переконалася,що інтерактивні методи навчання можна розглядати як найбільш сучасну форму активних методів навчання.

Найчастіше у практиці застосовую кооперативні та фронтальні технології, зокрема:” Акваріум”, “Спільний проект”, “Карусель”,”  “Мікрофон”,  “Навчаючи – вчуся”, « Мозкова атака», “Обери позицію”, “Метод Прес”.

Люблю свою професію. Не відразу, маленькими крихітками твориться педагогічна майстерність. Наслідую, спостерігаю за роботою колег і вчуся сама.

У ході навчального процесу намагаюсь створювати умови для максимального розвитку особистості дитини. Привчаю учнів до самостійної дослідницької діяльності.

На уроках створюю проблемні дискусійні ситуації. Заохочую учнів до висування цікавих ідей, розв’язання творчих завдань. Підбираю такі вправи, які орієнтовані на самостійну діяльність (індивідуальну, парну, групову). Готуючись до уроку, застосовую такі форми і методи, які б розвивали творчість учнів, створювали атмосферу емоційного піднесення і захоплення дітей до навчального процесу. Впроваджую різноманітні форми оцінювання навчальної діяльності учнів.

Виховую  у дітей спостережливість, старанність, самостійність, вміння працювати з книгою.

Класне керівництво

Стаж роботи класного керівника – 33 роки.

Класний керівник  3-А класу.

Виховання є одним із напрямків роботи класного керівника. Всю виховну роботу направляю на вміння здобувати знання, вчу складній науці спілкування з товаришами, сприяю духовно-моральному та фізичному розвитку дітей. Формую навички санітарно-гігієнічної культури.

Виховую любов до рідного краю, народу, мови, звичаїв, традицій. Формую основи національних та загальнолюдських цінностей. Вселяю в душу кожної дитини доброту, милосердя, чуйність, людяність.

Виховую повагу до вчителів, старших, батьків .

В роботі враховую потреби та побажання учнів. Проводимо виховні та інформаційні години, виставки, конкурси і ін.

Приймаємо активну участь в загальношкільних заходах.

11.11.2011р. – переможці шкільного конкурсу «Знавці української мови».

Методи навчання:

  • ілюстративний;
  • репродуктивний;
  • дослідницький;
  • метод вибору;
  • метод самоаналізу та колективної творчості.

Творча активність

Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту,особливий зв'язок між інтелектуальним життям особистості і прояви  її сил в активній діяльності.

В.Сухомлинський

Діяльність вчителя направлена на  стимулювання творчості учнів,

використання інтерактивних методів, проведення нестандартних уроків, організування дослідницької роботи учнів.

Діяльність учнів полягає в тому, щоб він умів бачити проблеми,

шукати шляхи їх подолання, генерувати ідеї, спланувати та організувати свою діяльність тощо.

Виявляючи та розвиваючи творчий потенціал,

створюю умови для самоактуалізації особистості, задоволення її духовних потреб. Шляхом переведення елементів зовнішнього світу у внутрішнє "Я", здійснюю соціальну адаптацію дитини , а головними чинниками цього стають навчання та виховання.

План професійного зростання

1. Удосконалювати педагогічну техніку володіння  інноваційними технологіями.

2. Працювати з нормативно-правовою  документацією з предмету.

3. Працювати з науково-методичною  літературою.

4. Розробляти матеріали для публікацій. 

5. Проходити курси підвищення кваліфікації. 

Моє педагогічне кредо

«Хай буде вчитель

Дзеркалом добрих звичаїв:

і чого навчає або навчати

збирається , те саме, як

на зразкові, хай показує

на самому собі.»

Мій життєвий принцип:

 Ніколи не зупиняюсь на  досягнутому.

 Мети досягає той, хто її прагне. 

Моя педагогічна філософія:

- максимально враховувати індивідуальні здібності учнів;

- будувати роботу на позитивних емоціях вчителя і учня;

- всебічно розвивати творчі здібності дітей;                      

-  формувати свідому, активну особистість та громадянина.

Розвивати, навчати і виховувати особистість одночасно.

Створення здорового мікроклімату в дитячому колективі, формування позитивних емоцій, взаємин їх регулювання  та корекція.

Створення умов для розвитку інтелекту школярів, їхніх здібностей, пізнавальних інтересів.

Сприяти самореалізації особистості та всебічному розвитку.

Враховувати індивідуальні, вікові та психологічні  особливості учнів

Пізнати і навчити дитину у цій складній справі немає готових рецептів. Але вважаю, що насамперед треба зрозуміти дитину як особистість, розгледіти її індивідуальні особливості. "Прив'язуючи"

навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології досягаю поставленої мети самореалізації кожної дитини.

 Завданням для мене є зробити процес навчання та вихованнязахоплюючим та радісним. І тут важливе все: посмішка, доброзичливий тон, мистецтво спілкування, почуття гумору.

Але найважливішим є любов до дитини.

Плани на майбутнє

  • Сприяти участі дітей у всеукраїнських, міських та шкільних конкурсах, олімпіадах.
  • Працювати над розвитком творчої компетентності учнів, їх обдарованості.
  • Надсилати методичні наробки, уроки, виховні заходи до періодичних видань.
  • З  метою  підвищення  педагогічної майстерності займатися самоосвітою.
  • Поповнювати свою відеотеку матеріалів уроків, шкільних та позашкільних заходів, семінарів.
  • Приймати участь у професійних конкурсах.
  • Підвищити професійний категорію - атестуватися
  • Створено власний сайт для обміну досвіду з колегами та тісної співпраці з батьками.

 

 

 


Copyright MyCorp © 2024