Форма входу

Пошук

Міні-чат

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Субота, 04.05.2024, 13:09
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт вчителя початкових класів

Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад  І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"

Фурман Анни Романівни
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Мої файли

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК-ПОДОРОЖ З МАТЕМАТИКИ. Множення чисел 0 і 1. Множення на 0 і 1
[ Викачати з сервера (5.08 Mb) ] 02.01.2016, 21:16

Мета: навчити учнів множити числа, коли одним із множників є числа  0 і 1; удосконалювати обчислювальні навички у розв’язанні  виразів, які містять множення з числами 0 і 1;

розвивати вміння аналізувати, узагальнювати інформацію, вміння розв’язувати задачі; пам’ять, логічне мислення, увагу;

розвивати математичну компетентність: спроможність особистості бачити та застосовувати математику в реальному житті;

розвивати соціальну компетентність учнів : формувати вміння продуктивно співпрацювати у групі та команді, виконуючи різні ролі та функції в колективі.

виховувати відповідальне ставлення до навчання, дружнє ставлення до товаришів;

Методи: словесні, наочні, практичні, інтерактивні.

Прийоми : дидактична гра, робота в групі, «Каскад цифр»,  математична гра

 « Розвиваємо увагу» , «Учимося вчитися».

Обладнання: підручники з математики і  «Я у світі», математичні таблиці, роздатковий матеріал, мультимедійна дошка.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Слайд_1

Дружньо діти піднімайтесь,

До гостей наших вітайтесь.

Розпочинаємо урок,

У знання ми робимо крок!

Слайд_2

(Діти піднімаються і вітаються до гостей).

Діти. Ми говоримо до гостей:

Добрий, добрий, добрий день!

Слайд_3

Вчитель.  Сьогодні не простий урок.

Ми помандруємо до зірок!

Через усю Галактику

Знайдемо Математику.

Планета ця для нас близька,

Але ж дорога то складна,

Щоб нам до неї долетіти,

Багато треба нам уміти.

         Отже, діти, ви зрозуміли, що в нас сьогодні не простий урок, а урок – подорож на планету Математики. Сьогодні вранці я отримала телеграму від лікаря самої королеви математики. Ось про що в ній йдеться! Зачитай Сергійку! (читає з інтерактивної дошки)

         Учень зачитує телеграму

Слайд_4

         Я, лікар, математичної королеви. Прошу вашої допомоги. Королева у тяжкому стані. Їй дуже потрібні ліки, які дістати можете тільки ви. Злий чаклун хоче заволодіти планетою Математики, викрав ліки і розкидав їх по всій Галактиці.

Вчитель. То що ж діти, допоможемо?!

Слайд_5

Вчитель. Для того, щоб вирушити в подорож, ми з вами застосуємо знання не лише з математики, а ще із такого цікавого предмету як «Я у світі». Перед нами Галактика знань. На кожній планеті ми повинні взяти ліки для королеви Математики, пройшовши всі завдання. Наш клас – це космічний корабель, а ми з вами його екіпаж. Але перед тим, як відправитися в подорож, нам потрібно записати дату польоту. Тому відкриваємо зошити з математики і пишемо число, класна робота (робота в зошитах).

Каліграфічна хвилинка

Давайте трішки розімнемо свої пальчики (запис каліграфії).

 Ну що ж полетіли….

ІІ. Актуалізація опорних знань

Слайд_6

Вчитель. Ось ми з вами на першій планеті – планеті Усний рахунок.  Здається, хтось нам підготував тут завдання (знімає конверт з завданням). У мене в конверті зірочки із цифрами – відповідями до прикладів, які записані  на дошці. Щоб отримати ліки для Математики, нам потрібно усно вирахувати наступні приклади і встановити відповідність між зірочкою і прикладом. (Діти розв’язують приклади і прикріплюють до них зірочки).

Вчитель. Ви правильно порахували. А зараз зверніть увагу: у вас на партах лежать такі ж  зірочки – це зорі Галактики Знань. Вони зашифрували для нас прислів’я, розшифрувати яке ми зможемо, якщо розставимо їх у порядку зростання. (Діти розставляють і озвучують результати).

     А зараз  перевернемо зорі іншою стороною і прочитаймо отримане прислів’я.

   (Діти зачитують прислів’я).

Слайд_7

МУДРИМ НІХТО НЕ НАРОДИВСЯ, А НАВЧИВСЯ.

Вчитель. Як ви розумієте це прислів’я?

    Відповіді дітей.

ІІІ. Повідомлення теми уроку

Слайд_8

    Ваші відповіді, діти, правильні. Тому  під час сьогоднішньої подорожі ми не лише здобудемо ліки для Математики, а й ознайомимося із здібностями людини, навчимося розвивати найважливіші з них, навчимося вчитися. З математики ми будемо вчитися  множити, коли один із множників є числа 1 і 0, продовжимо роботу над задачами.

    Тож вперед до другої планети – планети Здібностей!

ІV. Робота над темою уроку

Слайд_9

      1. Робота з мультимедійною дошкою («Я у світі»)

     І тут володар планети для нас теж підготував завдання. Прочитаємо його:

     Людина має багато здібностей, всі вони є на моїй планеті. Ваше завдання відібрати ті, які найбільше допомагають у навчанні. Відповіді обґрунтуйте.

 (пам'ять, увага, мислення)  

Слайд_10

Вчитель. Ми відправляємося до іншої планети, володарями якої є числа 0 і 1.  Прочитаймо завдання на цій планеті (зачитують з дошки).

    2. Пояснення нового матеріалу. Робота з підручником  (Математика)

Вчитель. Цифри нуль і один  пропонують виконати вам завдання  348 в підручнику математики на сторінці 49.

Слайд_11

Робота з підручником (математика) с.49, завдання 348.

Діти розв’язують в зошитах і на дошці  приклади.

Вчитель. ( Використовує наочність).

Діти, давайте прочитаємо завдання 349. (Робота з підручником).  

Отже, при множенні на 1 отримали у добутку те число, на яке множили.

1∙а=1

При множенні числа 0 на будь-яке число отримаємо нуль.

0∙а=0

На що вказує перший множник?( Яке число будемо додавати).

На що вказує другий множник? (Скільки разів будемо додавати другий множник).

Запам’ятайте ці правила.

Вчитель. Яку здібність ми тільки що використали для запам’ятовування правил? ( Пам'ять).

Вчитель. Правильно. На сторінці 37 підручника «Я у світі» прочитаємо визначення «пам'ять».

Робота з підручником («Я у світі») ст.37.

Вчитель. Діти, як ви гадаєте, ми з вами щойно вивчили множення чисел 0 і 1. Які види пам’яті ми застосували при вивченні нового матеріалу?(Рухову, слухову).

Вчитель. Правильно. Для розвитку пам’яті ми можемо використовувати різні вправи. Ось одну з них я вам пропоную.

Вправа на розвиток пам’яті «Каскад цифр».

Слайд_12

Мета: розвивати короткочасну зорову пам'ять на цифри.

Вчитель  показує на інтерактивній дошці цифровий ряд чисел, а діти хвилину дивляться на ці цифри і запам’ятовують.

Учні повинні відтворити цей ряд чисел в такій же послідовності. Спочатку треба починати з кількох цифр, а потім кількість їх поступово збільшується.

Список цифр:

4 , 9

4, 9 ,3

4, 9, 3, 7

V. Розвиток  знань

1 Математична гра « Розвиваємо увагу»

Слайд_13.

      А ми відправляємося на іншу планету – Лабіринт! Ось перед нами завдання! Потрібно встановити відповідність. Ви повинні стежити лише поглядом, водити чимось по лініях не можна. Коли знайдете відповідь, обов’язково перерахуйте приклади, чи немає помилки в нашому лабіринтові, якщо такі помилку будуть, ми виправимо їх за допомогою червоного маркера.

1∙4+23                                     9

 

16∙0+4                                     19

                                               

1∙(27-18)                                  0

 

60∙1+13                                   27

 

0∙(45-27)                                  4

 

0∙57-19                                    73

Вчитель. Яку здібність ми з вами тільки що  розвивали? (Увагу).

Вчитель. Давайте звернемося до підручника, як він трактує поняття «увага».

Робота з підручником «Я у світі» ст.38.

 Ми впоралися із цим завданням.

2. Розв’язування задач

Подорожуймо далі. Наступна планета – Задачна. І в мене до вас відразу запитання: яку здібність ми використовуємо під час розв’язку задач?  (Мислення).

Робота над задачею з буквеними даними (ст.50, завдання 352).

Самостійна робота (ст.50, завдання 353).

3. Фізкультхвилинка

Вчитель. Попереду в нас досить цікава планета – планета Фізкультхвилинка. Господар планети підготував для нас досить цікаве музичне завдання. Господарі планети будуть показувати нам вправи, а ви повторюйте за ними. Підіймаємо… Увага на екран…

VІ. Узагальнення і систематизація знань

Слайд_14

 Вчитель. Ось ми прилетіли на планету Наукова. Зачитуємо завдання.

Щоб отримати ліки для королеви математики, вам необхідно підготувати доповідь «Пам'ять у людському житті».

Слайд_15 – 20.

Вчитель. Давайте надамо слово нашому науковцю.

Доповідь науковців.

1. Однією з найважливіших людських здібностей є пам'ять.

2. Пам'ять – це здібність, яка дозволяє людині розвиватися. Якби людина не могла б засвоювати знання, оволодівати нормами поведінки, набувати певних навичок і вмінь, не запам’ятовувала те, що  робила, то її розвиток був би неможливий.

3. Пам'ять зберігає, накопичує й відтворює інформацію. Завдяки пам'яті розвиваються пізнавальні можливості людини.

4. Пам'ять буває різних видів -  зорова, слухова, рухова, образна.

5. Зорова пам'ять -   зберігає ту інформацію, яку ми отримали шляхом спостережень, тобто запам'ятали побачене.

6. Слухова пам’ять – це здатність запам’ятовувати почуте: розповідь, музику, звуки природи.

7. Рухова пам'ять  - виявляється в запам'ятовуванні й відтворенні людиною своїх рухів. Є основою для формування різних умінь і навичок, засвоєння усної та письмової мови.

8. Образна пам'ять - виявляється у запам'ятовуванні образів, предметів, явищ, їхніх властивостей.

9. На перший погляд нічого складного у нашій пам’яті немає, але вона проходить ряд певних етапів:

  • запам’ятовування, коли ми запам’ятовуємо побачене або почуте;
  • збереження, коли ми зберігаємо запам’ятовану інформацію;
  • відтворювання, коли ми щось відтворюємо;
  • забування – це процес втрати раніше запамятованої інформації.

10. Пам'ять досить важлива людська здібність, яку ми повинні завжди розвивати і тренерувати. Щоб мати хорошу пам'ять, обов’язково потрібно вести здоровий спосіб життя, вживати вітаміни. Без пам’яті людина ніколи б не стала розумною.

11. Дякую за увагу.

Вчитель. Молодці,  діти, ви добре впоралися із останнім  завданням. Ліки для королеви математики знайдено.

(Виходить математика хлопчик віддає їй ліки).

Математика

Дякую, що допомогли,

Мені ліки віднайшли.

Знову буду панувати

І знання для вас давати!

А ви, дітки, не лініться

І у школі добре вчіться!

Учень. Нам вже час летіти додому,

Як же нам знайти дорогу?

Математика

Як тільки підсумок уроку підведете,

Так у клас і потрапите.

А мені час працювати,

У королівстві лад давати.

До побачення.

VІІ. Підсумок уроку (рефлексія) Слайд_22.

Вчитель. Тож підведемо підсумки.

- Сьогодні на уроці я працював над  темою …

- Сьогодні на уроці я навчилася… 

- Найкраще мені вдалося…

VІІІ. Домашнє завдання

Математика с. 50, завдання 355, 356.

«Я у світі»  с.36-40.

Категорія: Мої файли | Додав: Masya666
Переглядів: 644 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024