Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|
|
Субота, 18.05.2024, 08:01 |
Вітаю Вас Гість | RSS |
Персональний сайт вчителя початкових класів
Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"
Фурман Анни Романівни |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог файлів
Характеристика
| 01.05.2012, 02:06 |
Характеристика
учня __ класу
/повна назва школи/
Петренка Олега Андрійовича
Петренко Олег навчався у 1 класі з 1 вересня 20__ року.
Програмовий матеріал засвоїв на початковому рівні. Прагнення вчитися майже відсутнє. На уроках неактивний. Загальний рівень розвитку пізнавальної сфери – нижче середнього. Рівень розвитку пам’яті – низький, уваги – низький, мислення – середній, уяви – низький; мовлення - низький.
Ставлення до навчання нестійке позитивне: вважає, що вчитися треба, але інтересу до навчання та систематичності в підготовці не виявляє.
Відсутня мотивація до навчання. Учень працює за вказівкою вчителя, частіше в індивідуальному порядку, інколи задає запитання.
Хлопцеві властивий вияв позитивних емоцій. В учня високий рівень потреби у спілкуванні з ровесниками. Яскравою рисою, що спричиняє негативне відчуття себе, є "самотність”. Дитина неагресивна, потребує дружби і товаришування, схильний до усамітнення.
Рівень потреб у схваленні з боку дорослих – вище середнього, з боку однолітків – високий.
Прагнення самовдосконалення відсутнє зовсім, виявляється у байдужому ставленні до власних помилок та очікуванні прихильного ставлення до себе з боку оточуючих. Найяскравіше виражені спортивні здібності.
Невпевнений у собі, не вміє відстоювати власну думку. Самооцінка дещо занижена. У конфліктній ситуації намагається самоусунутися, відійти в сторону.
Труднощі в навчанні пов’язані з недостатньо розвинутим емоційно-вольовим контролем: хлопець не доводить розпочату справу до кінця, шукає легких рішень. Ці особливості заважають йому реалізовувати яскраві спортивні здібності. Впевненість у собі, вміння спілкуватися, розвиток розумових здібностей, співпраця з оточуючими можуть допомогти
учневі досягти бажаного.
Доброзичливий, поважає старших. Позитивно сприймає оточуючих. Любить розфарбовувати, розглядати книжки, хоча читати не хоче. Самостійний. Потребує індивідуального підходу.
У виховній роботі з Олегом доцільно заохочувати його до співпраці з одноклассниками.
__.__.20__р.
Директор школи: _____________________ П.І.Б Класний керівник: ____________________ П.І.Б. За матеріалами http://teacher.at.ua/
|
Категорія: Мої файли | Додав: Anna
|
Переглядів: 383 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|