Форма входу

Пошук

Міні-чат

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0




Субота, 18.05.2024, 08:01
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт вчителя початкових класів

Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад  І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"

Фурман Анни Романівни
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Мої файли

Характеристика
01.05.2012, 02:06
Характеристика

учня __ класу

/повна назва школи/

Петренка Олега Андрійовича

Петренко Олег навчався у 1 класі з 1 вересня 20__ року.

Програмовий матеріал засвоїв на початковому рівні. Прагнення вчитися майже відсутнє. На уроках неактивний. Загальний рівень розвитку пізнавальної сфери – нижче середнього. Рівень розвитку пам’яті – низький, уваги – низький, мислення – середній, уяви – низький; мовлення - низький.

Ставлення до навчання нестійке позитивне: вважає, що вчитися треба, але інтересу до навчання та систематичності в підготовці не виявляє.

Відсутня мотивація до навчання. Учень працює за вказівкою вчителя, частіше в індивідуальному порядку, інколи задає запитання.

Хлопцеві властивий вияв позитивних емоцій. В учня високий рівень потреби у спілкуванні з ровесниками. Яскравою рисою, що спричиняє негативне відчуття себе, є "самотність”. Дитина неагресивна, потребує дружби і товаришування, схильний до усамітнення.

Рівень потреб у схваленні з боку дорослих – вище середнього, з боку однолітків – високий.

Прагнення самовдосконалення відсутнє зовсім, виявляється у байдужому ставленні до власних помилок та очікуванні прихильного ставлення до себе з боку оточуючих. Найяскравіше виражені спортивні здібності.

Невпевнений у собі, не вміє відстоювати власну думку. Самооцінка дещо занижена. У конфліктній ситуації намагається самоусунутися, відійти в сторону.

Труднощі в навчанні пов’язані з недостатньо розвинутим емоційно-вольовим контролем: хлопець не доводить розпочату справу до кінця, шукає легких рішень. Ці особливості заважають йому реалізовувати яскраві спортивні здібності. Впевненість у собі, вміння спілкуватися, розвиток розумових здібностей, співпраця з оточуючими можуть допомогти

учневі досягти бажаного.

Доброзичливий, поважає старших. Позитивно сприймає оточуючих. Любить розфарбовувати, розглядати книжки, хоча читати не хоче. Самостійний. Потребує індивідуального підходу.

У виховній роботі з Олегом доцільно заохочувати його до співпраці з одноклассниками.



__.__.20__р.



Директор школи: _____________________ П.І.Б
Класний керівник: ____________________ П.І.Б.
За матеріалами http://teacher.at.ua/
Категорія: Мої файли | Додав: Anna
Переглядів: 383 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024