Форма входу

Пошук

Міні-чат

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Вівторок, 21.05.2024, 16:48
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт вчителя початкових класів

Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад  І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"

Фурман Анни Романівни
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог статей


Головна » Статті » Довідник для учнів

ДОВІДНИК ДЛЯ УЧНІВ ТА БАТЬКІВ

Ви починаєте крокувати сходинками шкільної науки. А перші кроки, звісно ж, надто невпевнені і важкі: щось не з першого разу виходить, десь не зрозуміли, як виконувати роботу, а про це просто ніде прочитати!

 

Як правильно підписувати зошит?

 

У 1 та 2 класах зошити підписує вчитель; у 3 – 4 класах  це роблять учні.

Зошит

з української мови

учениці (учня) 3– Б класу

Борщівської ЗОШ І - І І І ст.№3

ім. Р. Андріяшика

Андрійчука Ростислава

 

 

 

Як зазначати дату та вид роботи?

У письмовій роботі з мови, або математики треба зазначати дату виконання роботи (починаючи з 2 класу,; яка це робота (класна чи домашня), вид завдання (вправа, твір, задача, приклади тощо).

Чи треба ставити кому в кінці заголовків?

У кінці заголовків кома не ставиться.

7 жовтня

Класна робота

Задача 35

 

Як виправляти помилку?

Щоб виправити невірно написану літеру чи цифру, треба помилку закреслити навкіс (справа наліво), користуючись ручкою, а не олівцем, і зверху написати потрібну літеру чи цифру, теж ручкою.

 

 

Чи можна помилку брати в дужки?

Якщо треба замінити слово, словосполучення, речення чи приклад, його закреслюють тонкою горизонтальною лінією, а в дужки не беруть, оскільки дужки є пунктуаційним знаком.

 

 

Як треба оформлювати роботу в 1 класі?

У період навчання грамоти (у 1 класі) дату виконання завдання, назву виду роботи (класна чи домашня) учні не пишуть.

 

Скільки рядків треба залишати між класною і домашньою роботою?

Між заключним рядком тексту  однієї роботи і початком наступної слід пропускати два робочих рядки.

 

Де починати робити записи на новій сторінці?

Записи на новій сторінці треба починати робити з першого рядка.

 

Чи треба пропускати рядок між датою і назвою роботи?

Між датою і назвою роботи, між назвою та видом роботи, між видом роботи і заголовком рядок не пропускають.

 

Чи можна залишати вільні рядки в кінці сторінки?

Якщо залишаються вільні рядки, то їх використовують для завдань на розсуд вчителя. Початок запису тексту і його заголовок виконують на одній сторінці.

 

 

Де треба починати записувати дату, назву роботи та її вид?

Запис дати і виду  роботи розміщують посередині робочого рядка:

 

Скільки клітинок треба пропускати між класною і домашньою роботою?

Між заключним рядком завдання однієї письмової роботи і початком наступної роботи слід пропускати чотири клітинки.

 

Де слід розпочинати запис математичних завдань?

Запис математичних завдань слід розпочинати на другій повній клітинці зверху та на другій клітинці від поля чи згину сторінки зошита.

 

Кільки клітинок слід попускати між записами?

Між записами дати, назви роботи пропускають одну клітинку.

 

Як писати цифри і літери?

1.      Цифри і літери треба писати похило.

2.      Кожну цифру, знак, літеру записують в окремій клітинці.

3.      Для написання дужок теж відводять одну клітинку.

 

 

Яка повинна бути висота літер та цифр?

1.      Цифри повинні бути заввишки одна клітинка;

2.      Малі літери у 1-2 класах пишуть заввишки одна клітинка, а у 3 – 4 класах – 2/3 клітинки.

3.      Великі літери треба писати заввишки півтори клітинки.

 

Які правила написання найменувань?

Найменування одиниць величин пишуть повністю у запинанні задачі та після словесного запису числа: (В одному ящику 14кг цукерок? Скільки кілограмів груш завезли?)

Після чисел найменування пишуть скорочено:

-          Без крапки: 2 мм ,3 см, 4 дм, 4м, 6 кг, 7г, 8кг, 9ц, 10 т, 12 с, 13 хв, 14 год;

-           Крапка ставиться після скороченого запису найменування грошової одиниці: 20 грн.  35 к.

 

Які існують правила скорочення?

1.      Одиниці швидкості скорочено записують так: 14 м/с     60 км/год

2.      Одиниці площі записують так: 15     26  (висота цифри «2» біля літери – ½ клітинки)

3.      Назви предметів біля цифри записують скорочено, за правилами скорочень:

35 з. (зошитів) – до першої голосної;

17 ол. (олівців0 – до другої голосної.

У відповіді до задачі назву предмета пишуть повністю:

Відповідь: купили 24 олівці.

 

     Як розв’язувати задачу?

 

1. Уважно прочитай задачу.

2. Подумай, про що йдеться в задачі.

3. Відшукай незрозумілі слова.

4. Подумай, що означає кожне число.

5. Виділи в задачі умову, запитання.

6. Про що запитується в задачі?

7. Чи можна відповісти на запитання задачі? Якщо ні, то чому?

8. Про що відомо, а про що невідомо?

9. Згадай необхідні правила: якщо треба знайти скільки всього (+), збільшити на...(+), зменшити на...(-), збільшити в...разів ( ),   зменшити в ...разів (:).

10. Ця задача проста чи складена?

11. Для полегшення розв’язання зроби короткий запис умови задачі.

12. Склади план розв’язування.

13. Запиши розв’язання і відповідь.

14. Зроби перевірку розв’язання задачі

                                            

  Як скласти короткий переказ

• Склади план оповідання. По першому пункту плану і першій частині оповідання виділи 2-3 речення, які не є головними, а лише доповнюють основну думку. Прочитай текст без цих речень.

 Те ж саме зроби і з іншими частинами.

 Дивлячись на план, перекажи оповідання коротко.

 Перевір, чи не можна переказати текст ще коротше, не упускаючи головного

 

 

 

Як готувати письмове домашнє завдання з української мови

 

1. Обов'язково проведи роботу над помилками, які ти зробив при виконанні попереднього письмового завдання. Використовуй пам'ятку роботи над помилками.

2. Повтори правило, яке ти забув.

3. Повтори задане правило.

4.  Придумай свої приклади, запиши їх. Перевір, чи правильно ти записав  слова, застосовуючи це правило.

5. Уважно прочитай завдання до вправи.

6. Подумай, що виконуватимеш спочатку, а що потім.

7. Уважно прочитай всю вправу. Усно виконай завдання до неї.

8. Акуратно виконай вправу письмово.

9. Уважно перевір свою роботу

 

 

 

Як опрацювати статтю

 

1. Запам'ятай, як називається стаття і хто її автор.

2. Прочитай статтю. Які слова і вирази тобі незрозумілі? З'ясуй їх значення.

3. Про кого або про що ця стаття?

4. Про які явища природи або події розповідається в статті?

5. Поділи статтю на частини. Виділи головне в кожній частині.   Озаглав частини. Склади план.

6. Яка головна думка всієї статті? Знайди в тексті уривок або речення, де автор говорить про найголовніше.

7. Що нового ти взнав з прочитаного?

 

 

                                             

 

Як готувати домашнє завдання

 

        Виконуй домашнє завдання в один і той же час.

        Приготуй все необхідне для завдань: зошити, підручники, олівці, лінійку. Правильно розташуй їх на робочому столі.

        Починай робити уроки з найбільш важкого для тебе предмету.

        Зосередься, не відволікайся. Ти повинен встигнути зробити уроки вчасно.

        Виконуй завдання чітко, акуратно.

        Приготуй завдання по одному предмету. Книгу, зошити і все необхідне по цьому предмету відразу склади в портфель. Зроби перерву на декілька хвилин.

        Виконуй всі завдання, ще раз перевір у щоденнику, чи все ти взяв на завтра, чи по всіх предметах.

Як готувати завдання з позакласного читання

 

        Розглянь уважно обкладинку і титульний аркуш книги.

 

        Прочитай прізвище автора, назву книги, видавництво.

 

        Прочитай передмову або вступ.

 

        Щодня по главах читай книгу, уважно розглядай ілюстрації, залишай закладки серед сторінок, які б ти хотів прочитати своїм товаришам.

 

        Коротко перекажи зміст прочитаної книги в домашньому крузі.

 

        Запиши про прочитану книгу в читацький щоденник, вказавши автора, заголовок і короткий зміст книги.

 

        Яскраво оформи карточку-відгук, вказавши на лицьовій її стороні прізвище і ініціали автора, серію книги, її заголовок, прізвище художника-ілюстратора, назву видавництва, кількість сторінок. На зворотному боці напиши, чому ти радиш прочитати її своїм товаришам.

 

Як запам’ятати те, що читаєш?

 1.     Перш за все треба бути максимально спокійним. Інакше тобі важко буде сконцентруватися. Читай уважно!

 2.     Читай з олівцем в руках і відзначай важливі положення, які б ти хотів запам’ятати.

 3.     Щоб запам’ятати смисл тексту, який  здається надто важким, спробуй такий спосіб: уважно читай кожну фразу і переписуй її на свій манер, у своєму стилі. Якомога простіше, хай навіть і багатослівно. Під час повторного читання власного тексту ти з здивуванням з’ясуєш, що смисл тексту не такий складний.

 4.     Повторення перед сном або зранку відразу після пробудження є найефективнішим класичним способом запам’ятовування.

 

Як виконати письмову вправу

 

1.Уважно прочитай вимогу до вправи.

 

2. Знайди і повтори правило, яке допоможе виконати її.

 

 3. Прочитай і виконай завдання так, як подано у підручнику.

 

  4.Пиши, диктуючи сам собі.

 

 

 

Категорія: Довідник для учнів | Додав: Masya666 (16.05.2012)
Переглядів: 491 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024