Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
 |
Понеділок, 30.06.2025, 02:18 |
Вітаю Вас Гість | RSS |
Персональний сайт вчителя початкових класів
Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"
Фурман Анни Романівни |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей
У категорії матеріалів: 66 Показано матеріалів: 41-50 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Навчальне навантаження на сучасних школярів досить велике. Їх навчальний день не рідко перевищує за своєю тривалістю робочий день дорослих. Від того, як дитина відпочине в канікули, багато в чому залежить її працездатність і успішність в навчанні. |
Не марнуйте часу дитини. Створивши сприятливе середовище, можна підвищити коефіцієнт розумового розвитку малюка на 25-30 одиниць чи, навпаки, знизити його на 50-80 одиниць, якщо життя дитини нудне, одноманітне, безрадісне. Тому не гайте часу. |
Незабаром для школярів пролунає останній дзвінок і розпочнуться довгоочікувані літні канікули. Вільного часу у дітвори побільшає. Хтось поїде з батьками відпочивати на море, когось чекають гостинні хати й зелені городи бабусь-дідусів, та немало й тих, котрі на довгі три місяці фактично будуть полишені самі на себе. |
Остання всеросійська диспансеризація показала, що гастрит серед захворювань школярів займає сумне друге місце, зустрічаючись рідше тільки хвороб органів зору. |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 3 класу з української мови Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 3 класу з читання Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів 3 класу з математики |
Закон України про освіту. Про права й обов'язки батьків.
Стаття 59.Відповідальність батьків за розвиток дитини
Стаття 60.Права батьків |
У наш час стрімко розвивається техніка, з’являються нові інформаційні технології. |
Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей |
Для того, щоб усі правила виявились ефективними, необхідно їх об’єднувати: дитина повинна бути не об’єктом, а співучасником власної оцінки, її слід навчити самостійно оцінювати свої досягнення. |
|
|