Форма входу

Пошук

Міні-чат

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Понеділок, 29.04.2024, 09:44
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт вчителя початкових класів

Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад  І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"

Фурман Анни Романівни
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог статей


Головна » Статті » Поради батькам

Як навчити дитину писати більш цікаві речення

Що таке цікаве речення?

Існує безліч елементів, які роблять речення цікавим. Це залежить від його типу (просте, складне – складносурядне чи складнопідрядне) і частин мови, що використовуються в реченнях.

У цій статті розглядаються частини мови, які дитина може використовувати, щоби зробити свої речення цікавими, а також завдання, виконання яких буде їй у цьому допомагати.

Цікаве речення може включати в себе:

  • Підмет (іменник), наприклад, кіт, будинок, ліжко.
  • Присудок (дієслово), наприклад, бігти, розмовляти.
  • Означення (прикметник), наприклад, величезний, зелений, важливий.
  • Обставина (прислівник), наприклад, швидко, повільно, щасливо.

​П'ять вправ, які допоможуть дитині писати більш цікаві речення

1. Напишіть кілька простих речень, попросіть дитину зробити їх більш цікавими, додаючи в них дієслова, прикметники або прислівники. Ускладніть цю вправу, попросивши дитину вибрати колір для кожної частини мови (наприклад, прикметники – червоні, дієслова – зелені) і підкреслити їх, використовуючи відповідний колір.

2. Використовуйте наклейки, наприклад, із зображенням квітів, улюблених казкових персонажів, автомобілів, тварин і т. п. Приклейте наклейку на аркуш паперу й попросіть дитину описати або перерахувати, що намальовано на ній, використовуючи лише прикметники, наприклад, для наклейки, де зображено лева, – хижий, жовтий, грізний, великий. Потім попросіть дитину сказати або скласти список дієслів, наприклад, полює, їсть, лежить і т. п. Замість списку ви можете попросити дитину скласти й записати кілька речень про наклейку.

3. Попросіть дитину намалювати щось цікаве для неї, а потім розповісти про свій малюнок або описати його. Не дивіться на малюнок, ви повинні здогадатись, що на ньому зображено, або спробувати відтворити його на вашому власному аркуші паперу. Або ви можете по черзі з дитиною вибирати фрукти, овочі чи тварин і намагатись описувати їх один одному. Ну як, вам удалось відгадати, що описала вам дитина (що було зображено на її малюнку)?

4. Заохочуйте дитину користуватись тлумачним словником. Попросіть її знайти у словнику кілька слів, а також інші не менш цікаві слова на дану тематику. Нехай вона складає список нових слів із тлумаченнями їх значень, тобто свій власний тлумачний словник.

5. Прочитайте широко відоме оповідання або улюблену розповідь вашої дитини. Після першого прочитання попросіть її відшукати в тексті п`ять іменників, п'ять прикметників, п'ять дієслів і п'ять прислівників. Ви можете змінювати необхідну кількість частин мови, які дитина повинна знайти, у залежності від розповіді та віку вашої дитини.

 
Посилання за темою:
 

Розвиток дитини
21.01.2016

 
Категорія: Поради батькам | Додав: Anna (25.01.2016)
Переглядів: 450 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024