Форма входу

Пошук

Міні-чат

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Субота, 18.05.2024, 07:08
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт вчителя початкових класів

Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад  І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"

Фурман Анни Романівни
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог статей


Головна » Статті » Увага! Першокласник!

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу
Мовленнєва діяльність

Процес навчання грамоти у першому класі поділяється на 3 періоди: добукварний, букварний, післябукварний.
У добукварний період учні повинні навчитися: слухати і розуміти усні висловлювання,формувати елементарні аналітико-синтетичні вміння в роботі над текстом, реченням, словом, звуками мовлення. Це період підготовки дитини до письма.

Букварний період: учень оволодіває початковими уміннями читати за букварем, писати в зошитах з друкованою основою і в зошитах з сіткою для першого класу. На кінець навчального року учні повинні знати:

Ø Непам’ять до 5 віршів з букваря;

Ø Правильно називати книжку (твір): спочатку автора, потім назву;

Ø Писати під диктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням;

Ø Складати, записувати самостійно та з допомогою вчителя речення за ілюстраціями, навчальними ситуаціями створеними вчителем;

Ø Правильно писати велику літеру на початку речення, розділові знаки в кінці;

Ø Будувати графічну модель речень з 1-5 слів;

Ø Ставити до слів питання (Хто? Що? Який? Яка? Які? Що робить? Що роблять?);

Ø Розрізняти звуки: голосні, приголосні,дзвінкі та глухі, тверді та м’які;

Ø Правильно позначати м’якість приголосних;

Ø Списувати тексти (15 – 20 слів) дотримуючись правил каліграфії;

Ø Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:

Бабуся, бджола, виразно,влітку, ворота, гумка, ґанок, ґрунт, ґудзик, джміль, дзиґа,дзьоб, дідусь, загадка,(і загадка), зозуля, ім’я, їжак, кватирка, Київ, лелека, лінійка, лялька, новий, олень, олівець, папір, парасолька, подруга, посередині, Україна, українська, фартух, цукерка, цукор, якір.

Математика

o Називати числа від 1 до 10 в прямому і зворотному порядку, від будь – якого числа до вказаного;

o Розрізняти число і цифру, правильно вживати у мовленні ці терміни;

o Називати попереднє і наступне число;

o Користуватися знаками <,>,=, порівнює числа;

o Знати склад кожного числа в межах десяти з двох менших чисел;

o Володіти культурою записів у зошиті в клітинку;

o Називає числа в межах 20 в прямому і зворотному порядку;

o Записувати ці числа цифрами;

o Розуміти позиційне значення цифри у записі двоцифрового числа;

o Усвідомлювати десяток як одиницю лічби;

o Розуміти поняття одноцифрові та двоцифрові числа;

o Порівнювати числа в межах двадцяти;

o Розуміти зміст додавання;

o Знати компоненти додавання;

o Складати за прикладом на додавання 2 приклади на віднімання;

o Використовувати переставну властивість додавання під час обчислень;

o Знати способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу числа, на основі знання зв’язку між додаванням і відніманням;

o Знати на пам’ять таблиці додавання і віднімання в межах 10;

o Обчислювати приклади виду: 10+5,15-5,15-10,12-1,12+1;

o Вміти додавати і віднімати з переходом через десяток в межах 20;

o Обчислювати приклади, що містять дві дії;

o Розуміти поняття «числовий вираз»;

o Розуміти і читати вирази різними способами: плюс, додати, мінус, відняти, збільшити на, зменшити на, знайти суму, знайти різницю;

Задачі

o Розуміти структуру задачі: умова і запитання

o Виділяти умову і запитання;

o Розуміти зміст відношень: більше на, менше на;

o Розуміти зміст запитання: на скільки більше? На скільки менше? Скільки всього? Скільки залишилося?

o Читати задачу, робити паузу між умовою і запитанням;

o Усно формувати повну відповідь на запитання, записувати коротку;

o Складати задачу за малюнком, за дією розв’язання, за практичними діями з предметами, за коротким записом задачі;



Величини

o Знати одиниці довжини: сантиметр, дециметр та їх коротке позначення;

o Вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки;

o Знати монети 1,2,5,10;

o Знати одиниці величин: кілограм, літр, тиждень;

o Знати назви днів тижня та їх послідовність;

o Знати назву частин доби: ранок, день, вечір ніч;

o Порівнювати величини;

o Записувати результати вимірювання;

o Виконувати додавання і віднімання величин;

Фігури

o Розрізняти та називати плоскі та об’ємні геометричні фігури: (точка, лінія, пряма, ламана, крива, відрізок, промінь). Ланка ламаної, замкнені і не замкнені лінії (криві, ламані); Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, трикутник, круг, куб, куля;

o Креслити відрізок даної довжини;

o Зображувати геометричні фігури на папері в клітинку.
Категорія: Увага! Першокласник! | Додав: Anna (19.05.2012)
Переглядів: 706 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024