Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
Субота, 18.05.2024, 07:08 |
Вітаю Вас Гість | RSS |
Персональний сайт вчителя початкових класів
Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"
Фурман Анни Романівни |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу
Мовленнєва діяльність
Процес навчання грамоти у першому класі поділяється на 3 періоди: добукварний, букварний, післябукварний. У добукварний період учні повинні навчитися: слухати і розуміти усні висловлювання,формувати елементарні аналітико-синтетичні вміння в роботі над текстом, реченням, словом, звуками мовлення. Це період підготовки дитини до письма.
Букварний період: учень оволодіває початковими уміннями читати за букварем, писати в зошитах з друкованою основою і в зошитах з сіткою для першого класу. На кінець навчального року учні повинні знати:
Ø Непам’ять до 5 віршів з букваря;
Ø Правильно називати книжку (твір): спочатку автора, потім назву;
Ø Писати під диктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням;
Ø Складати, записувати самостійно та з допомогою вчителя речення за ілюстраціями, навчальними ситуаціями створеними вчителем;
Ø Правильно писати велику літеру на початку речення, розділові знаки в кінці;
Ø Будувати графічну модель речень з 1-5 слів;
Ø Ставити до слів питання (Хто? Що? Який? Яка? Які? Що робить? Що роблять?);
Ø Розрізняти звуки: голосні, приголосні,дзвінкі та глухі, тверді та м’які;
Ø Правильно позначати м’якість приголосних;
Ø Списувати тексти (15 – 20 слів) дотримуючись правил каліграфії;
Ø Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти:
Бабуся, бджола, виразно,влітку, ворота, гумка, ґанок, ґрунт, ґудзик, джміль, дзиґа,дзьоб, дідусь, загадка,(і загадка), зозуля, ім’я, їжак, кватирка, Київ, лелека, лінійка, лялька, новий, олень, олівець, папір, парасолька, подруга, посередині, Україна, українська, фартух, цукерка, цукор, якір.
Математика
o Називати числа від 1 до 10 в прямому і зворотному порядку, від будь – якого числа до вказаного;
o Розрізняти число і цифру, правильно вживати у мовленні ці терміни;
o Називати попереднє і наступне число;
o Користуватися знаками <,>,=, порівнює числа;
o Знати склад кожного числа в межах десяти з двох менших чисел;
o Володіти культурою записів у зошиті в клітинку;
o Називає числа в межах 20 в прямому і зворотному порядку;
o Записувати ці числа цифрами;
o Розуміти позиційне значення цифри у записі двоцифрового числа;
o Усвідомлювати десяток як одиницю лічби;
o Розуміти поняття одноцифрові та двоцифрові числа;
o Порівнювати числа в межах двадцяти;
o Розуміти зміст додавання;
o Знати компоненти додавання;
o Складати за прикладом на додавання 2 приклади на віднімання;
o Використовувати переставну властивість додавання під час обчислень;
o Знати способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу числа, на основі знання зв’язку між додаванням і відніманням;
o Знати на пам’ять таблиці додавання і віднімання в межах 10;
o Обчислювати приклади виду: 10+5,15-5,15-10,12-1,12+1;
o Вміти додавати і віднімати з переходом через десяток в межах 20;
o Обчислювати приклади, що містять дві дії;
o Розуміти поняття «числовий вираз»;
o Розуміти і читати вирази різними способами: плюс, додати, мінус, відняти, збільшити на, зменшити на, знайти суму, знайти різницю;
Задачі
o Розуміти структуру задачі: умова і запитання
o Виділяти умову і запитання;
o Розуміти зміст відношень: більше на, менше на;
o Розуміти зміст запитання: на скільки більше? На скільки менше? Скільки всього? Скільки залишилося?
o Читати задачу, робити паузу між умовою і запитанням;
o Усно формувати повну відповідь на запитання, записувати коротку;
o Складати задачу за малюнком, за дією розв’язання, за практичними діями з предметами, за коротким записом задачі;
Величини
o Знати одиниці довжини: сантиметр, дециметр та їх коротке позначення;
o Вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки;
o Знати монети 1,2,5,10;
o Знати одиниці величин: кілограм, літр, тиждень;
o Знати назви днів тижня та їх послідовність;
o Знати назву частин доби: ранок, день, вечір ніч;
o Порівнювати величини;
o Записувати результати вимірювання;
o Виконувати додавання і віднімання величин;
Фігури
o Розрізняти та називати плоскі та об’ємні геометричні фігури: (точка, лінія, пряма, ламана, крива, відрізок, промінь). Ланка ламаної, замкнені і не замкнені лінії (криві, ламані); Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, трикутник, круг, куб, куля;
o Креслити відрізок даної довжини;
o Зображувати геометричні фігури на папері в клітинку.
|
Категорія: Увага! Першокласник! | Додав: Anna (19.05.2012)
|
Переглядів: 706
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|