Форма входу

Пошук

Міні-чат

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Субота, 18.05.2024, 12:01
Вітаю Вас Гість | RSS
Персональний сайт вчителя початкових класів

Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад  І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"

Фурман Анни Романівни
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог статей


Головна » Статті » Увага! Першокласник!

Контроль за рівнем досягнень в ігровій формі
У зв’язку з переходом загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і одинадцятирічний термін навчання перед кожним педагогом початкових класів постають питання: Яким воно буде для маленького школяра? Як викликати у школяра прагнення вчитися, пізнавати? І мимоволі шукаєш на них відповіді у працях корифея української педагогіки В.О.Сухомлинського, котрий зумів перетворити важку навчальну працю у життєрадісний процес сприйняття життя. І неабияке значення у створенні такого процесу відіграє оцінювання вчителем знань та умінь учня. Переступаючи поріг школи, шестирічна дитина потребує ще родинного тепла, уваги, впевненості, що вона – бажана учениця (учень) для вчителя. Тому реальним шляхом для створення мікроклімату сім’ї у класі, де панує доброзичливість, взаємоповага і допомога, є словесна форма оцінювання.
Вербальне оцінювання навчального процесу в 1 та 2 класах створює умови гуманного навчання, навчання без страху помилятися, без пригнічення та образ.
Проте дуже важливо правильно оцінювати роботу учня на уроці, його здобутки, прагнення до вдосконалення. Ця оцінка має сприяти вихованню в кожного учня поваги до себе, самозадоволення та прагнення розширювати свої здобутки, і навчальний процес тоді стане радісним для дитини.
Але ж дітям потрібна гра! Тому і пропоную вербальне оцінювання вести разом з оцінюванням рівня досягнень молодших школярів у ігровій формі. Поділитися…
Категорія: Увага! Першокласник! | Додав: Anna (17.05.2012)
Переглядів: 415 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024