Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
Субота, 18.05.2024, 12:28 |
Вітаю Вас Гість | RSS |
Персональний сайт вчителя початкових класів
Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"
Фурман Анни Романівни |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей
Нормативи розвитку пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку
Нормативи розвитку пізнавальної діяльності дітей дошкільного віку Дитина 6 років повинна:
-Називати своє імя, по-батькові, прізвище. -Знати свій вік, дату народження. -Знати назву свого міста, його пам’ятні місця, домашню адресу. -Знати назву нашої країни. Що таке гімн, герб, стяг. Хто наш президент? -Знати свята (Різдво Христове, Новий рік, Хрещення тощо). -Знати дані про свою родину, про всіх членів родини, сусідів, друзів, про ди-тячий садок. Знати професію батьків. -Називати види транспорту, правила пішоходів. -Знати, що означають такі слова: добро, справедливість, чесність. -Називати пори року, їх послідовність, назви місяців, дні тижня. Пояс-нитиприслів’я «Багато снігу, багато хлібу". Чи треба берегти воду? -Називати основні кольори та відтінки, геометричні форми. -Вміти лічити до 10, знати цифри від 1 до 5, співвідносити кількість предметів з потрібною ціфрою. Називати підсумкове число, диференційовува-ти поняття „більше", „менше", порівнювати суміжні числа 2 засобами. Знати склад числа в межах 5, називати сусідів чисел - 3, 4, 2. Виконувати математич-ні дії в межах 5. -Володіти узагальненням („Одяг", „Овочі", „Фрукти", „Транспорт", „Дикі та свійські тварини" та інш.) -Виключати „4-й зайвий" за інструкцією „Що тут зайве?" -Розуміти і пояснювати сюжетну картинку із прихованим змістом. -Складати розрізні картинки з 4-х та більше частин по вертикалі, гори-зонталі та навкіс. -Складати пірамідку, матрьошку з 7 місць. -Складати речення (з 2 слів з заданим словом). Визначити кількість слів у реченні, кількість складів у слові, кількість звуків у слові, послідовність звуків у слові. Розрізняти голосні та приголосні звуки в слові. -Вміти визначити наголос в слові, виділити наголошений склад. -Вміти утворювати нові слова. -Вміти орієнтуватись у просторі: верх-низ, ліворуч-праворуч. -Вміти розповідати великі вірші, казки, переказувати прослухані оповідання. -Вільно володіти діалогічною та монологічною мовою. -Вміти чисто вимовляти всі звуки мови, розмовляти фразами, правиль-но їх оформлювати, не порушувати структуру складних слів. -Бути працездатною, уважною, мати хорошу пам'ять.
|
Категорія: Увага! Першокласник! | Додав: Anna (17.05.2012)
|
Переглядів: 530
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|