Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
Субота, 04.05.2024, 10:03 |
Вітаю Вас Гість | RSS |
Персональний сайт вчителя початкових класів
Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"
Фурман Анни Романівни |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей
«Сформованість вольових навичок для навчання у школі»
Тест для батьків
Цей тест дає змогу визначити, наскільки у дитини розвинені вольові навички – стійкі способи саморегуляції діяльності (трудової, навчальної) та спілкування.
Вони є основою довільного запам’ятовування, уваги, розумових навичок.
1.Чи достатньо сформовані у дитини гігієнічні навички (чистить зуби вранці, миє руки перед їжею): А) Робить завжди сама, без нагадування; Б) Робить завжди, але інколи треба нагадувати; В) Без спеціального нагадування не робить?
2. Чи допомагає дитина вдома по господарству (миє посуд, прибирає постіль, накриває на стіл): А) робить постійно; Б) робить часто; В) робить дуже рідко?
3. Чи є в дитини стійкі навички самообслуговування (приготувати бутерброд, одягнутися по погоді, зав’язати шарф): А) є достатньою мірою; Б) є деякі; В) немає?
4. Чи вміє дитина утримувати увагу досить довго (15-20 хвилин) на самоті (під час читання вголос, малювання, гри): А) дуже часто; Б) зрідка; В) не вміє?
5. Чи здатна дитина керувати своїми бажаннями (не їсть перед їжею цукерок, хоча вони їй доступні; не вередує, коли старші щось заборонили): А) Уміє достатньою мірою; Б) уміє лише зрідка; В) не вміє?
6. Чи вміє дитина поводитися за столом (правильно сидить, охайно їсть): А) як правило, уміє; Б) уміє, але робить це не завжди; В) не вміє?
7. Чи є в дитини більш-менш стійкі інтереси: слухання музики, малювання, заняття мовами, конструювання, ліплення з пластиліну: А) усі досить стійкі; Б) інтереси є, але весь час змінюються; В) наявних інтересів немає?
8. Чи вміє дитина поводитися у товаристві (не перебиває старших, без нагадування вітається, прощається, дякує): А) уміє; Б) уміє, але інколи доводиться нагадувати; В) не вміє?
9. Чи дотримується дитина певного режиму дня (часу прогулянки, прийому їжі): А) як правило, так; Б) узагалі дотримується, але інколи порушує; В) ні, не дотримується?
10. Якщо дитина запитує, чи завжди вона вислуховує відповіді: А) як правило, з цікавістю вислуховує пояснення; Б) інколи відповідей на запитання не слухає, відволікається; В) інколи запитує просто так, не потребуючи відповіді?
11. Чи прибирає за собою іграшки після гри, альбом після малювання, книжки і зошити після читання, письма: А) завжди прибирає; Б) прибирає після нагадування; В) не прибирає?
Інтерпретація результатів
Перший варіант відповіді (А) в кожному запитанні оцінюється 3-ма балами, другий (Б) – 2-ма, третій (В) – 1-м балом. Потім знаходять суму балів, з усіх одинадцяти запитань. Рівень сформованості вольових навичок визначається за такими критеріями :
Високий – 33-27 балів; Достатній – 26-22 бали; Середній – 21-18 балів; Низький – 18 балів і нижче.
|
Категорія: Увага! Першокласник! | Додав: Anna (19.05.2012)
|
Переглядів: 572
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|