Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
Понеділок, 29.04.2024, 06:12 |
Вітаю Вас Гість | RSS |
Персональний сайт вчителя початкових класів
Борщівського НВК "Загальноосвітній заклад І-ІІІ ст. №3 гімназія ім. Р. Андріяшика"
Фурман Анни Романівни |
Головна | Реєстрація | Вхід |
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 190 Показано матеріалів: 181-190 |
Сторінки: « 1 2 ... 17 18 19 |
Говоріть синові або доньці: «Людям повинно бути з тобою легко». Не бійтеся повторювати це. |
Хтось із великих зауважив, що найбільший винахід людства - книжка. Проте нині нерідко можна почути, що у час комп'ютерів книжки не потрібні. |
Хіба можна занадто любити своє дитя? Наші уявлення про не- щасну дитину зазвичай зводяться до того, що її недостатньо люблять батьки та рідні або що її зовсім не люблять. А чи приносить щастя дитині безмірна любов оточуючих? |
1. Розмістіть комп’ютер у кімнаті, яку використовують усі члени родини. Іноді діти тримають у секреті те, що вони користуються Інтернетом. Вони можуть не бажати того, аби їх батьки були у курсі їх дій в мережі. Важливо не реагувати досить емоційно, а зробити все можливе, аби зняти цю психологічну напругу
|
Для профілактики комп'ютерної залежності у дітей батьки можуть керуватися психолого-педагогічними рекомендаціями:
|
Сучасні технології, безперечно, корисні. Веб-камера не гірше за гувернантку доглядає за дитиною, а віртуальний репетитор повністю може замінити реального викладача під час формування інтелекту дитини. Водночас тривога навчених життям бабусь і мам цілком обґрунтована:
|
У статті висвітлено теоретичні засади технології диференційованого навчання молодших школярів. Представлено способи застосування диференційованих завдань за ступенем складності та самостійності на різних етапах уроку та при виконанні домашніх завдань. Подано результати впровадження технології рівневої диференціації навчання у початковій школі.
|
У даний час спостерігається збільшення впливу медіа-технологій на людину. Особливо це сильно діє на дитину, яка з більшим задоволенням подивиться телевізор, ніж прочитає книгу.
Потужний потік нової інформації, реклами, застосування комп’ютерних технологій на телебаченні, розповсюдження ігрових приставок, електронних іграшок і комп’ютерів впливають на виховання дитини і сприйняття нею навколишнього світу. Істотно змінюється і характер її улюбленої практичної діяльності — гри, змінюються й улюблені герої та захоплення.
|
Особливості впровадження ІКТ в роботу початкової школи
На сучасному етапі розвитку суспільства інформаційні технології стали невід’ємною частиною життя людини. Як зазначає генеральний директор компанії «Майкрософт Україна» В.Лановенко,
|
|
|